MEMBELI BELAH ONLINE

Thursday, December 9, 2010

ORIGINAL BRANDED REJECTED PERFUMES (40-50% MURAH DARI HARGA PASARAN)





 

Berita Baikkk!!!

Perfume yang mahal-mahal ni menjadi idaman semua orang...tak kira lah yang mampu atau yang tak mampu...Now anda tak yah nak pikir pasal harga yang mahal giler tuu...dah ada cara nak dapatkan perfume yang mahal tu tapi dengan harga yang sangat murah dari harga pasaran hingga 40-50%. Produknya adalah 100% original...cuma ada masalah pada QC (Quality Control) jer....contohnya tulisan pada brand tu yang dah tak jelas atau terpadam sikit, botolnya tercalar, tutupnya longgar sikit, tutup kemek (macam tin sardin kemek tuu..), kadang2 ada produk "tester" (ramai org ambik tester sebab ia lebih baik yang di jual di kaunter)

Sebagai contoh perbandingan harga: jika di pasaran harga RM 250 ketas...yang reject hanya harga dari RM 130 hingga RM 180 sahaja...


Produk ni dah lama ada kat Malaysia...cuma tak ramai yang tahu sebab produknya amat terhad (yang reject la katakann)...kalau dah banyak sangat tu bukan yang reject namanya...

Tips memilih perfume!!!

Sebelum membeli apa-apa perfume kita kena tahu lah serba sikit cara-cara memilih yang terbaik utk kita atau jenis perfume dan cara pemakaiannya...saya pun tak lah ariff sangatt cuma melalui pengalaman dan pembacaann tu boleh la kongsi serba sikit dengan sesiapa yang kurang ariif la...yang dah terorr tuu...mungkin lebih tinggi la ilmu dalam memilih perfume ni..

1) Perfume utk perempuan biasanya adalah Eu De Parfum (EDP) walaupun ada juga yang Eu De Toilette (EDT). Antara kedua-dua ni EDP lebih tahan lama bau nya sebab kandungan minyak lebih dari EDT...


2) Perfume utk lelaki pulak sememangnya adalah dari katogeri EDT sahaja...tapi kalau nak pakai yang unisex (lelaki dan perempuan boleh pakai) tu ok gak kerana yang unisex ni ada juga EDP..


3) Jika kita kerja kat tempat panas atau selalu berada luar dari "aircond area" perfume EDT ni cepat hilang sikit bau nya kerana dia cepat kering...yang sesuai kat luar (tempat panas) adalah EDP...cara nak atasi masalah cepat hilang bau ni adalah guna perfume yang strong bau nya...dapat la tahan lama sikit...


Contoh: Lancome amat kurang sesuai jika pakai kat tempat panas...cepat ajer hilang bau nya...dengan erti kata lain perfume yang soft bau nya tak sesuai pakai di tempat yang panas atau keringg..


Jika berminat nak beli perfume reject ni boleh lah lawat http://www.kleshop.com

pilih lah kat sana!!! 



Jika nak beli direct pun boleh sila sms: Zul 019 379 1957

KHASIAT CUKA KURMA

HARGA: RM 35.00 SEBOTOL


Semua orang tahu cuka nipah, cuka kelapa dan cuka tiruan...dan rasanya aduhai teramat lah masam...tapi jangan tak tahu bahawa yang "masam" tu ada khasiatnya...

Kebanyakan orang belum mengetahui khasiat "CUKA KURMA"

 

"BAGAIMANA ORANG ARAB MAMPU MAKAN SEEKOR KAMBING HANYA UNTUK TIGA ORANG MAKAN TANPA RISAU TERKENA PENYAKIT-PENYAKIT BERBAHAYA SEPERTI DARAH TINGGI, KENCING MANIS, JANTUNG, KOLESTROL ATAU OBESITY"


KEPERLUAN CUKA KURMA OLEH TUBUH BADAN
Cuka kurma mengandungi pelbagai vitamin seperti vitamin C, vitamin E, vitamin B1, vitamin B6, beta-karotena,  vitamin P (bioflavonoid) dan kaya dengan kandungan potassium (keremajaan kulit).
Cuka kurma juga dapat membuang lemak, kolestrol, asid-asid dan garam berlebihan dalam badan yang membawa pelbagai penyakit berbahaya.

KHASIAT CUKA KURMA MENURUT PERUBATAN ISLAM
Ibnu Sina dalam kitab beliau Al-Qanun Fi Al-Tib menyatakan bahawa “Cuka kurma dapat mencegah sebarang pembengkakan di badan (bisul, kanser), menyucikan darah, membaiki masalah pencernaan di perut, masalah usus, kerongkong, kahak, batuk yang berpanjangan, menjaga kulit dari kepanasan matahari, mengatasi masalah lemak-lemak di badan (kolesterol), menstabilkan asid dan garam di badan, membuang keracunan badan (toksik), masalah rahim, menguatkan gigi, mata, telinga serta mengembalikan tenaga lelaki dan perempuan”. Darul Fikri, Bairut Tahun 1414H, m.s 908 - 909.
Ibnu Qaiyyim dalam kitab beliau Al-Tib Al-Nabawi menyatakan cuka kurma bermanfaat untuk mengatasi masalah gastrik di perut, masalah hempedu (membersih hempedu dari lemak yang membentuk batu), mencegah terhadap bahayanya ubat-ubatan (kesan sampingan dari ubat yang pelbagai) yang boleh membawa kepada kematian.
Cuka kurma dapat melancarkan susu ibu dan melancarkan perjalanan darah yang berketul dalam perut (masalah gangguan haid). Cuka kurma bermanfaat mengatasi masalah limpa, membersihkan usus (membuang toksik di perut), menguatkan sistem perut (masalah buasir), menghilangkan masalah dahaga (panas badan), mencegah sebarang pembengkakan yang akan terjadi di tubuh manusia (seperti kanser, bisul dan sebagainya), membantu sistem penghadaman makanan yang kasar dan membersihkan darah manusia (darah yang beracun). Darul Kitab Al-Arabi, Bairut 1410 H, m.s 233.
JIKA BERMINAT SILA HUBUNGI ZUL: 019 379 1957 (STOK TERHAD)